Sunday, February 17, 2008

sunday morning

sekarang nih 12.35am... baru masuk ke tanggal 17 february 2008.. aku masih berjaga sebab nak check email tadi.. actually aku sakit kepala hari nih.. tadik aku makan panadol baru kurang skit kesakitan kat kepala aku nih.. hmmm... email dah selosai check.. vf pun dah aku jenguk sekejap tadik.. kebetulan kat tv1 tilawah interaktif baru start ja.. sambil menaip dalam blog yang dah lama aku tinggalkan nih.. bolehla aku mendengar ayat suci alquran yang di alunkan oleh penonton tv1.

aku nak tulis notes skit kat farehan cara-cara nak buat blog nih.. sebab sesapa yang tanya aku camna utk buat website.. utk org perseorangan aku cadangkan depa nih buat blog.. so kalau business dah success.. barula boleh buat website sendiri or hire aku utk buat website :)

tapi aku rasa mengantuk plak la nih.. aku ingat nak masuk tidoq laa.. nenanti la aku tuliskan notes kat farehan tu.. sok pagi kui 9am aku harus ada terpacak kat kedai aircon kereta utk service aircon kereta aku dan utk memperbaiki aircon aku yang sedikit rosak tuhhhhh..

3 Comments:

Blogger Si Yoyop Bah... said...

woi...hampeh lah mu pya blog ni. Tadak gmbar langsung. Br skrg tembus tercheck hang pya blog. Terkezut beruk bila sama colour layout. Actually hari tu aku nak tukar layout tp tak pandai. Aku suruh ada sorg cikgu tu tukar sbb dia dah lama blog memblog ni. Tp minggu lps mcm x brapa ok pulak bogger.com. Xde gmbr edhuan. hr tu kami ambil gmbr sama tp gelap. Jd aku delete.

7:26 PM  
Blogger Si Yoyop Bah... said...

Berfikir jg aku nak srh ko buat website. Lps sminggu, tak update2 gak. Hahahaha. Ok ke penceritaan aku?. Mcm pjg berjela je penerangannya.

6:51 AM  
Blogger norzah said...

Sdri Min, assalamualaikum. Saya kenalan Jamie dan Si Yoyop dlm blogsphere ni. Kerana itu sampai juga ke blog anda. Kenapa berhenti menulis padahal tulisan anda cukup menarik. Soal tanah tu pernah menimpa kampung saya, hingga hari ni tak buat jalan tar.Teruskanlah mengupdate your blog.

7:09 AM  

Post a Comment

<< Home